Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- "Це у будь-якому випадку буде": власників банківських карток попередили про неминуче
- Погода вдарить по самопочуттю: Діденко попередила українців про небезпеку
- Вартість сезонних овочів: аналітики порівняли ціни на огірки та помідори у великих торгових мережах
- Євро вже по 50 гривень: українцям назвали межу до кінця року
- Талліннський механізм: Швеція допоможе Україні з кіберстійкістю
- Китай боїться перемоги України: Ван І пояснив, чому Пекін не може допустити поразки Росії